NESTÍHAČKA :)

03.11.2013 18:46

Tak se hlásím po nějaké pauze, ale měl jsem trochu jiné starosti, než sklípkany. Výměnu práce za novou a také odchov mladých andulek. Sotva jsem však skončil jeden turnus, další 3 páry mi chystají nový shon a tak se jen podělím o trochu fotek, aby byla také možnost se podívat na něco, co není chlupaté, ale pernaté :).

 

Začínající snůška mladého, PRVNĚ hnízdícího páru - viz níže :)

3.11.2013 - stav 2 vajíčka a dálší čekáme :)

níže - rodiče Francis a Modřinka - dvou vajíček - viz foto nahoře :)

______________________________________________

Chystající se pár na zahnízdění - Perla a Nero :)

______________________________________________

Před časem jsem do novinek vkládal fota z odchovu - tak takto nám to rostlo :)ú

V konečné fázi - to bylo v budce těsno :)

Samice si sama zahájila nový turnus, vejce jsem ale odebral, aby se nevyčerpala.

Nejmladší mládě má ještě v budce a to kouká - "MAMI, CO TO Z TEBE VYPADLO?"